.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام برنامه های استقبال و بدرقه شهدای مدافع حرم در مازندران
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا برنامه های استقبال، وداع و تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم را در استان اعلام کرد.

 به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علی ابراهیمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع شهدای مدافع حرم مازندران گفت: مازندران در روز یازدهم مردادماه سال جاری میزبان پنج شهید مدافع حرم، شهیدان کابلی، اسکندری، کربمیان، آسمیه و تاش موسی است.

وی افزود: پیکرهای پاک این شهیدان در حال حاضر جهت زیارت و طواف در بارگاه مطهر امام رضا ع بوده و یازدهم مرداد ماه به مازندران انتقال داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ایستگاه نخست میزبانی از این شهیدان، شهرستان گلوگاه است، اظهارداشت: پس از مراسم استقبال در شهرستان گلوگاه، پیکر شهیدان کابلی و اسکندری در ساعت ۲۱ شب یازدهم مرداد به شهرستان جویبار و پیکر شهیدان کریمیان، تاش موسی و آسمیه در همین ساعت به شهرستان بابل برای برگزاری مراسم استقبال منتقل می‌شوند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: در صبح روز چهارشنبه از پیکر شهید تاش موسی در کلاردشت و شهیدان کریمیان و آسمیه در شهرستان بابل و شهیدان کابلی و اسکندری به میاندرود استقبال می‌شود.

وی همچنین بیان داشت: پیکر شهیدان کابلی و اسکندری در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه دوازدهم مردادماه به نکا و شهیدان کریمیان و آسمیه به فریدونکنار و شهید تاش موسی به عباس آباد منتقل می‌شوند تا مراسم استقبال از انان در این شهرستان‌ها برگزار شود.

این مسئول افزود: شهرستان قائمشهر در شب چهارشنبه دوازده مرداد ساعت ۲۱ میزبان شهیدان کابلی و اسکندری بوده و در همین ساعت، شهرستان نور میزبان شهیدان کریمیان و آسمیه و تنکابن میزبان شهید تاش موسی است.

وی خاطرنشان کرد: پیکر همه ی این شهیدان در شامگاه چهارشنبه دوازدهم مرداد به تهران جهت مراسم وداع و تشییع انتقال یافته ودر روز جمعه شانزدهم مرداد ماه پیکر سه شهید کریمیان، کابلی و تاش موسی به مازندران برمی گردد.

ابراهیمی گفت: در ساعت ۹ صبح روز جمعه شهرستان چالوس میزبان شهید تاش موسی و شهرستان محمود اباد میزبان شهید کریمیان خواهد بود و همچنین در غروب جمعه مردم آمل، میزبان شهید کابلی هستند.

وی ادامه داد: پیکر شهید تاش موسی در غروب جمعه به شهرستان نوشهر منتقل می‌شود تا مردم این شهرستان مراسم وداع خویش را با این شهید برگزار کنند و پیکر شهید کریمیان نیز به شهرستان سیمرغ انتقال داده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم مازندران در شب جمعه در بوستان ولایت ساری با پیکر هر سه شهید وداع خواهند کرد، تصریح کرد: در ساعت ۱۲ روز شنبه هفده مردادماه پیکرهای این شهیدان به شهرستان‌های زادگاهشان یعنی بهشهر، بابلسر و رامسر منتقل می‌شوند تا مراسم وداع و تشییع انان برگزار شود.

وی گفت: پیکر شهید کابلی در صبح تاسوعای حسینی، پیکر شهید کریمیان در بعداز ظهر تاسوعا و پیکر شهید تاش موسی در صبح عاشورا در زادگاهشان تشییع و تدفین خواهند شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.